Post by pohoudtuacamcharb on Feb 18, 2022 22:57:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jurassic World™: The Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jurassic World™: The Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Jurassic World™: The Game 2022 version ▞▞▞
Mister forbindelse altfor ofte
Before We Leave på Steam
Dette spillet er så morsomt og enkelt at det er lettere å få dino-hybrider enn det er på Jurassic World Alive... Jeg har begge spillene installert på telefonen min, og disse spillene er et av de beste dino-spillene på mobilplattformen
Jurassic World™: The Game Szimulációs játékok fnzr
Elsker spillet, men det feiler ut av serveren hele tiden, så det er umulig å spille det lenger
Gud
Dumt spill, fikk ikke pakken min jeg kjøpte😠😠😠😠😠😠
Jeg liker dette spillet, grafikken er fantastisk, men noen ganger avsluttet spillet under en scenekamp. Dessuten håper jeg i fremtidige oppdateringer at kamper vil bli mindre vanskelige mot en npc. - Takk!
stopper opp hele tiden
Jeg elsker dette spillet, men det eneste jeg misliker er at spillet lukkes automatisk midt i kampene. Det har skjedd i minst 6 ganger nå. Jeg taper mye fordi hvis dette. Vennligst fiks det!!
Beste grafikk Men i pvp når du feilaktig lukker telefonen og åpner telefonen igjen, tapte du kampen! selv om du vant og dinoen din viser stilen sin og du lukker telefonen din tapte kampen. Jeg føler meg veldig dårlig vær så snill å forbedre denne feilen
Elsket dette spillet en stund. Det er imidlertid litt frustrerende at så mange dinosaurer er spesielle begivenheter først nå, og det er derfor dette bare får 4 stjerner. 5 stjerner ellers
獵鷹隊:銀河攻擊-經典射擊遊戲 街機 tnrf
AppAgg
Jurassic World™: The Game Simulácie ody
Sukk.. Skuffet,, for et flott spill en gang.. Nå kan ikke engang logge inn på spillet (serveren kan ikke koble til, internettproblem osv.) Avinstallert for godt..
Har elsket dette spillet i årevis, men kan nå ikke åpne. Reparer feilen, så kommer jeg tilbake til 5 stjerner
Elevate your Ark: Survival Evolved game with the Dododex taming calculator and companion app used by over 5 million players.
Det er et bra spill, men det tar evigheter å laste og få tiden det ikke vil!!!!!!!!!! Spillet laster ikke
Dette har gitt meg en mulighet til å spille et spill med en faktisk opplevelse med jurassic world og park i en online opplevelse. Bortsett fra det er spillet såååå lagy at jeg ikke en gang kan gå inn i spillet.
Likte spillet frem til telefonbytte da hadde det ingenting å si at man hadde lagret i Google spill, den ble overkjørt av den nye. Ubrukelig lagt opp.
Når jeg prøver og komme i så står det jurassic world har stoppet og alle vi dere skal fikse det. Vær så snill
Startet nå men sykt kjekt
BN
Elsker spillet. Hater hvor mye DNA som skal til for å øke nivået på skapninger. Hvis du kan produsere mynter og du kan produsere mat, hvorfor kunne du ikke legge til et laboratorium hvor du kan produsere DNA?
Jurassic World: The Game, Build Your Own Dinosaur Theme Park ... Jurassic Verden introduseres i Android i en av de mest originale kategoriene,
Dette spillet har vært veldig morsomt og kjørte jevnt frem til den siste oppdateringen, men nå kan jeg ikke engang komme forbi skjermen som snakker om aktuelle hendelser og slikt, jeg har sett minst 2 andre anmeldelser der folk sa at de hadde det samme problemet. Jeg ber bare om at dette problemet er løst, annet enn at spillet er flott ville være 5 stjerner P.S. dette er andre gang dette har skjedd bortsett fra første gang det ble fikset på rundt 2-3 dager
Jeg klarer ikke å gå inn i spille😔 det tar veldig lang tid å komme seg inn i spillet😔 men broren min har det og han er god🙂 i spillet jeg har sett på han. Kult spill men det kunne ha vert fortere å komme inn i det. broren min og jeg elsker dinosaurer 🦕🦖
Jeg gir 4 stjerner fordi jeg fant noen få bugs i spillet (1) sparker meg ut av spillet og ikke lagrer prosessen (2) kjemper bare feil på skjermen min og må laste hele telefonen på nytt (3) når jeg går inn selve spillet krasjer det bare (4) når jeg logget på da ville det ikke la meg.
Jeg håper ludia kan fikse lvl-problemet, som har pågått en stund nå, som dinosaurer som er fra lvl 100-3-4000 lvl, med 7k angrep og 25k helse. vær så snill ludia fiks kampene, og ha alle dinosaurer på lvl 40, vær så snill 🙂
Dette spillet er så morsomt å spille at jeg ikke kan slutte å spille det
Deacent
Det er et veldig godt laget spill, det er veldig gøy. problemet er at den fortsetter å sparke meg ut, den er veldig irriterende og det verste er at den tilbakestiller alt jeg gjorde, på det tidspunktet knuste jeg nesten ipaden min med hånden. Egentlig trenger jeg ingen hjelp, jeg er vant til det, hvis jeg ikke kan gjøre det første gang, så går jeg også inn igjen, det er en del av moroa 😀
Jurassic World™: Игра Симуляторы bjfp
Det er bra
Mmmm hyggelig
Alt i alt veldig bra spill, men jeg prøvde å åpne det og det fungerer ikke det viser meg en svart skjerm jeg ventet i time og fortsatt ikke fungerer, vær så snill Ludia fiks dette
Mens du spiller et spill på nettet i noen tid vil serveren tape på grunn av årsaken oppent tape spillet. på den måten som ikke gjør noen operasjon enn spillet vil være tap. Vi kan umiddelbart handle denne typen mennesker. var kan tape mange spill dette er jeg vil gi 1 stjerne. Ikke delta du ikke i spillet online spill delta andre brukere i spillet
Dette spillet er morsomt veldig godt laget, jeg ønsker å se flere skapninger i fremtiden.
Jeg kan ikke engang åpne spillet mitt, for hver gang jeg prøver å åpne det viser "Internett-tilkobling time out. Vennligst sjekk tilkoblingen" selv om tilkoblingen er sterk, viser det fortsatt det. Jeg har prøvd å åpne den lenge, men fortsatt det samme problemet
Oppdrag er ekstremt vanskelige, og hvis du er uforberedt nok kan det ta år, men spilling og å skaffe dinosaurer er fortsatt veldig vanedannende, men kampene kan noen ganger være ekstremt urettferdige.
Jeg kommer tilbake til dette spillet, og det er bedre enn noen gang, selv om det krasjer fra 3 til 4 minutter hver gang, setter det en bulk i pengesekken, så det bør være øverst på listen å fikse.
140 ideer om Beautiful Wallpapers HD 4K 8K - Pinterest
Jeg pleide å spille dette spillet for lenge siden. Jeg har nettopp lastet ned i dag, men det er uspillbart spillet krasjer med noen sekunders mellomrom og teksturene lastes ikke. Jeg har et spørsmål. Kan dette krasjer og feil være forårsaket av lagringen? Lagringen min er ganske full
Jeg elsker spillet helt, men plutselig kan jeg ikke bli med lenger! Jeg forstår ikke problemet! Lasteskjermen dukker opp, men ingenting annet, etter en stund krasjer den.
Jeg elsker dette spillet. Men jeg savner Jurrasic Park Builder. Og det ser ikke ut til å finne det noe sted, vennligst ta det tilbake.
Jeg elsker spillet mye. Men grunnen til at jeg ga den 2 stjerner er på grunn av krasj. Akkurat nå kan jeg ikke engang spille det lenger fordi det ikke lar meg. Den viser bare en tom skjermbakgrunn på lasteskjermen.
Det er veldig bra, men det er ett problem det tar for lang tid å laste inn ca. 15-30 minutter å laste! men fortsatt veldig bra spill for noen som liker dinosaurer